Επέλεξε την ομάδα στην οποία ανήκει το προϊόν ενδιαφέρεσαι να παραγγείλεις και δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στο κατάστημά μας, για να δεις τις λεπτομέρειες και όρους της διαδικασίας παραγγελίας.

Πρέπει να πραγματοποιηθεί επικοινωνία με email ή τηλεφωνικά  για να σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα αλλά και τον ακριβή χρόνο παράδοσης από την κατασκευάστρια εταιρία. Υπάρχει έτοιμη φόρμα με τίτλο “Ερώτηση για το Προϊόν” στη σελίδα κάθε προίόντος.

Υπάρχει το ενδεχόμενο για μεταβολή του κόστους του προϊόντος μόνο σε περίπτωση που αλλάξει η τιμή από τον επίσημο αντιπρόσωπο ή το Φ.Π.Α.

Για την ολοκλήρωση της παραγγελίας του προϊόντος ενδέχεται να απαιτηθεί προκαταβολή (έως και ολόκληρο το ποσόν) με κατάθεση στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς ή με την ολοκλήρωση αγοράς του προϊόντος μέσω πιστωτικής κάρτας. Αυτό γίνεται για να εξοφληθεί η παραγγελία στην επίσημη αντιπροσωπία και να σταλθεί άμμεσα το προϊόν χωρίς να χρειαστεί να περιμένετε την επόμενη προγραμματισμένη παραλαβή. Για την άμεση εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε αφού κάνετε την κατάθεση να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 22730 38265 και στείλτε μας το αποδεικτικό με e-mail στο info@ulook.gr.

Η παραγγελία σας θα εκτελεστεί αμέσως με την καταβολή και επιβεβαίωση της προκαταβολής και σε ώρες λειτουργίας της αντίστοιχης Ελληνικής Αντιπροσωπίας (Δευτ-Παρασκευή 9:00-14:00) και μετά την έγγραφη αποδοχή σας (μέσω email) της διαδικασίας παραγγελίας.

Η αποστολή του προϊόντος στο χώρο σας θα γίνει αμέσως μετά την παραλαβή από την Ελληνική Αντιπροσωπία μέσα στο διάστημα που ισχύει για όλες τις αποστολές προϊόντων.

Σε περίπτωση που ο καταναλωτής αλλάξει γνώμη για την παραγγελία, το κατάστημα κρατάει όλη την προκαταβολή ως αποζημίωση χωρίς να προβλέπεται αλλαγή ή αντικατάσταση προϊόντος.

Σε περίπτωση που ο προ συμφωνημένος χρόνος παράδοσης ξεπεραστεί με υπαιτιότητα της αντιπροσωπίας του προϊόντος, ή σε περίπτωση που αδυνατεί να παραδώσει τελικά το προϊόν, επιστρέφεται η προκαταβολή στο ακέραιο σε λογαριασμό που υποδεικνύεται από τον καταναλωτή. Εξαιρείται η περίπτωση που παραλάβουμε ελαττωματικό προϊόν και χρειαστεί να αποσταλεί νέο προϊόν από την αντιπροσωπία με την αντίστοιχη καθυστέρηση.

Πρέπει να πραγματοποιηθεί επικοινωνία τηλεφωνικά ή με email για επαλήθευση στοιχείων και αποφυγή κάποιου λάθους αλλά και να σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα και τον ακριβή χρόνο παράδοσης από την κατασκευάστρια εταιρία.

Σε προϊόντα που δεν είναι ειδική παραγγελία ο χρόνος παράδοσης στον καταναλωτή είναι 3 έως 7 εργάσιμες, ενώ για ειδικές παραγγελίες ο χρόνος παράδοσης είναι 10-15 εργάσιμες.

Οι φακοί επαφής και οι οφθαλμικοί φακοί δεν επιστρέφονται παρά μόνο στην περίπτωση που αποδειχτεί ότι υπάρχει κατασκευαστικό λάθος, φθορά ή αστοχία υλικού. Σε αυτήν την περίπτωση προχωράμε σε δωρεάν αντικατάσταση του προϊόντος αφού επιστραφεί το προϊόν στην κατασκευάστρια εταιρία για εξέταση και δεν επιστρέφονται χρήματα. Στους οφθαλμικούς φακούς ο έλεγχος γίνεται από εμάς, ενώ στην περίπτωση των φακών ο έλεγχος γίνεται από τον καταναλωτή, αφού το προϊόν είναι σφραγισμένο και πρέπει να πραγματοποιηθεί πριν ανοιχτεί το κουτί που περιέχει τους φακούς. Στην περίπτωση ελαττώματος καλύπτονται και τα μεταφορικά έξοδα.

Για την ολοκλήρωση ειδικής παραγγελίας προϊόντος προκαταβάλλεται ολόκληρο το ποσό ενώ στην περίπτωση ετοιμοπαράδοτου προϊόντος δεν απαιτείται προκαταβολή πέραν αυτών που προβλέπονται στους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.

Η αποστολή του προϊόντος στο χώρο σας θα γίνει αμέσως μετά την παραλαβή από την Ελληνική Αντιπροσωπία, μέσα στο διάστημα που ισχύει για όλες τις αποστολές προϊόντων.

Σε περίπτωση που ο καταναλωτής αλλάξει γνώμη για την παραγγελία, το κατάστημα κρατάει όλη την προκαταβολή ως αποζημίωση χωρίς να προβλέπεται αλλαγή ή αντικατάσταση προϊόντος.

Το κατάστημα δεν φέρει ευθύνη και δεν αντικαθιστά προϊόντα ή ακυρώνει παραγγελίες σε περίπτωση που δοθεί λάθος παραγγελία με ευθύνη του καταναλωτή (λάθη σε οποιαδήποτε παράμετρο των φακών).

Ανταλλακτικά θεωρούνται: οι βραχίονες, τα επιρήνια για μεταλλικούς σκελετούς, φακοί ηλίου ή οράσεως και όλα πωλούνται σε ζευγάρια.

Πρέπει να πραγματοποιηθεί επικοινωνία τηλεφωνικά ή με email για επαλήθευση στοιχείων και αποφυγή κάποιου λάθους αλλά και να σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα και τον ακριβή χρόνο παράδοσης από την κατασκευάστρια εταιρία.

Πρέπει να γνωρίζετε επακριβώς το μοντέλο των γυαλιών που χρειάζεται ανταλλακτικό όπως αναγράφεται στο εσωτερικό τους μπράτσο και να μπορείτε να παράσχετε φωτογραφία με το προβληματικό προϊόν.

Υπάρχει το ενδεχόμενο για μεταβολή του κόστους του προϊόντος μόνο σε περίπτωση που αλλάξει η τιμή από τον επίσημο αντιπρόσωπο ή το Φ.Π.Α.

Για την ολοκλήρωση της παραγγελίας του προϊόντος απαιτείται καταβολή όλου του ποσού της αξίας του προϊόντος με κατάθεση στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς. Για τη γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε αφού κάνετε την κατάθεση να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 22730 38265 και στείλτε μας το αποδεικτικό με e-mail στο info@ulook.gr.

Η παραγγελία σας θα εκτελεστεί αμέσως με την επιβεβαίωση της πληρωμής και σε ώρες λειτουργίας της αντίστοιχης Ελληνικής Αντιπροσωπίας (Δευτ-Παρασκευή 9:00-14:00) και μετά την έγγραφη αποδοχή (μέσω email) της διαδικασίας παραγγελίας.

Η αποστολή του προϊόντος στο χώρο σας θα γίνει αμέσως μετά την παραλαβή από την Ελληνική Αντιπροσωπία μέσα στο διάστημα που ισχύει για όλες τις αποστολές προϊόντων

Σε περίπτωση που ο καταναλωτής αλλάξει γνώμη για την παραγγελία, το κατάστημα κρατάει όλη το ποσόν ώς αποζημίωση χωρίς να προβλέπεται αλλαγή ή αντικατάσταση προϊόντος

Σε περίπτωση που ο προ συμφωνημένος χρόνος παράδοσης ξεπεραστεί με υπαιτιότητα της αντιπροσωπίας του προϊόντος, ή σε περίπτωση που αδυνατεί να παραδώσει τελικά το προϊόν, επιστρέφεται η προκαταβολή στο ακέραιο σε λογαριασμό που υποδεικνύεται από τον καταναλωτή. Εξαιρείται η περίπτωση που παραλάβουμε ελαττωματικό προϊόν και χρειαστεί να αποσταλεί νέο προϊόν από την αντιπροσωπία με την αντίστοιχη καθυστέρηση.