Αλλαγές ή επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές εάν δεν προυπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία για τα επιμέρους διαδικαστικά.

Τα έξοδα αποστολής και πίσω για τις αλλαγές  ή επιστροφές επιβαρύνουν τον πελάτη 3,80 € (1,90 + 1,90) και διαμορφώνονται σε 6,30 € (1,90 + 1,90 + 2,50) σε περίπτωση που η αγορά έγινε με αντικαταβολή.

Σε περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής θα πρέπει η απόδειξη αγοράς να παραδίδεται ξεχωριστά στην ΕΛΤΑ courier αλλιώς δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αλλαγή ή επιστροφή.

Αλλαγές:

-Σε περίπτωση πού κάποιο από τα προϊόντα που σας στείλαμε, δεν σας κάνουν μπορούμε να σας το αλλάξουμε εντός 6 ημερών από την παραλαβή του.

-Το προϊόν πρέπει  να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, αυτοκόλητα κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.).

-Υπάρχει η δυνατότητα να γίνει η αλλαγή και από το κατάστημα.

-Σε περίπτωση που γίνει αλλαγή τα έξοδα αποστολής και επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.

Για τον υπολογισμό του χρόνου των 6 ημερών ισχύει η ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος που παραγγείλατε στην αρχική σας παραγγελία και δεν μπορεί να επεκτείνεται με αλλεπάλληλες αλλαγές.

Εξαιρέσεις Αλλαγών:

– Αλλαγές δεν γίνονται σε υγρά φακών επαφής, φακούς επαφής και οφθαλμικούς φακούς οράσεως.

– Αλλαγές δεν γίνονται σε αναλώσιμα όπως έτοιμα γυαλιά πρεσβυωπίας, υπερμετρωπίας, καθαριστικά οφθαλμικών φακών, κορδονάκια, πανάκια, θήκες, εξειδικευμένα προϊόντα χαμηλής όρασης, , κιτ συντήρησης/επισκευής γυαλιών.

– Αλλαγές δεν γίνονται στους οφθαλμικούς φακούς των γυαλιών οράσεως αλλά ούτε και στους σκελετούς που έχουν ήδη παραγγελθεί ή στους οποίους έχουν τοποθετηθεί  οι οφθαλμικοί φακοί σύμφωνα με την παραγγελία σας.

– Αλλαγές δεν γίνονται σε προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία από την κατασκευάστρια εταιρία, κατόπιν δικής σας παραγγελίας και σε αυτές τις περιπτώσεις δεν επιστρέφονται χρήματα.

-Αλλαγές δεν γίνονται σε προιόντα που πωλούνται με προσφορά.

Για να γίνει η αλλαγή θα χρειαστεί να μας στείλετε το προϊόν στην κατάσταση που το παραλάβατε με ΕΛΤΑ Courier και να μας ενημερώσετε (τηλεφωνικά ή με email) ποιό άλλο προϊόν θα θέλατε να σας στείλουμε.

Επιστροφές:

 Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προιόντων

Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός έξι (6) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στο φυσικό κατάστημα ulook.gr χωρίς χρέωση ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στο φυσικό κατάστημα ulook.gr στη διεύθυνση που θα βρει εδώ. Σε κάθε περίπτωση επιστροφής χρημάτων ο πελάτης επιβαρύνεται και με τα αρχικά έξοδα αποστολής που δαπανήθηκαν από το κατάστημα για την αποστολή του προϊόντος στο χώρο του πελάτη αλλά και την επιστροφή του στο φυσικό κατάστημα. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης πρέπει πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών του καταστήματος, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ: 22730 38265 , είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@ulook.gr). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

  • (α) Εντός προθεσμίας έξι (6) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
  • (β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, αυτοκόλητα κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
  • (γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
  • (δ) Η δήλωση υπαναχώρησης γίνεται τηλεφωνικά ημέρες και ώρες καταστημάτων β) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@ulook.gr
  • (ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός έξι (6) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στο φυσικό κατάστημα Οπτικά Γεώργιος Εμ. Ελευθερίου. Το κατάστημα, εφόσον ο Πελάτης το επιθυμεί, μπορεί να παραλάβει η ίδια το, προς επιστροφή, προιόν από τον τόπο του Πελάτη, με χρέωση του τελευταίου των σχετικών εξόδων αποστολής και επιστροφής ύψους 3,80 € (1,90 + 1,90) και διαμορφώνονται σε 6,30 € (1,90 + 1,90 + 2,50) σε περίπτωση που η αγορά έγινε με αντικαταβολή.
  • (στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, το κατάστημα υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, το κατάστημα, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Το κατάστημα κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από το κατάστημα.
  • (στ) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός έξι (6) εργασίμων ημερών από την χρόνο που το κατάστημα έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
  • (ζ) Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης.
  • (η) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει το κατάστημα, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, το δε κατάστημα δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον Πελάτη.
  • (ι) Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
  • (κ) Δεν επιστρέφονται οι φακοί επαφής που έχουν ειδική παραγγελία, όπως οι αστιγματικοί, οι πολυεστιακοί και οι έγχρωμοι με βαθμούς μυωπίας
  • (λ) Δεν επιστρέφονται οι οφθαλμικοί φακοί των γυαλιών οράσεως που έχουν ήδη τοποθετηθεί σύμφωνα με την παραγγελία σας, στον σκελετό που επιλέξατε.
  • (μ) Δεν επιστρέφονται προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία από την κατασκευάστρια εταιρία, κατόπιν δικής σας ενολής.
  • (n) Δεν επιστρέφονται προιόντα που πωλούνται με προσφορά.

1. Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 7

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

  • Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
  • Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. φακοί επαφης, κλπ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.
  • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί,
  • Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από το κατάστημα.

2. Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας

Η Υπαναχώρηση της παρ. 10 της παρούσας δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.

2.1. Ευθύνη Πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Σε περίπτωση ευθύνης του καταστήματος για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος(«νόμιμη εγγύηση»), ο Πελάτης δικαιούται κατ’ επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος το κατάστημα οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.

Τα παραπάνω εκ του νόμου (ΑΚ 540) δικαιώματα του Πελάτη παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών .

Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 22730 38265 ή στο email info@ulook.gr. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, το κατάστημα επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

Περιορισμός ευθύνης: Tο κατάστημα δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

2.2. Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή

Τα καινούρια προϊόντα με μακρά διάρκεια ζωής («διαρκή καταναλωτικά αγαθά») συνοδεύονται υποχρεωτικά από την έγγραφη εγγύηση («εμπορική εγγύηση») του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που εμφανίζεται ως κατασκευαστής («Προμηθευτής»).

3. Τελικές Διατάξεις

Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ομοίως, το site έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από την το κατάστημα στην Αθήνα και η Ελληνική Νομοθεσία θα καθοδηγεί την χρήση του site και την ερμηνεία του. Αν ο Χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στο site από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής.

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ του καταστήματος και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, το κατάστημα δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του.

Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).

 

Ακυρώσεις:

Ακύρωση παραγγελίας δεν μπορεί να γίνει όταν έχει εκτελεστεί η παραγγελία ή έχει παραδοθεί το προϊόν στην μεταφορική εταιρία.

Σε περιπτωση ακυρωσης παραγγελίας γυαλιών οράσεως και εφοσον εχουν προπληρωθει οι οφθαλμικοί φακοι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.

Οι παρόντες όροι επέχουν θέση πληροφόρησης του όρου 3β του Ν. 2251/1994